کتاب خانه زیست شناسی

معرفی کتاب های بی نظیر زیست شناسی،شامل: کتاب ژنتیک بدون فرمول، کتاب 1000 نکته مفهومی زیست شناسی سال چهارم و ...

کتاب خانه زیست شناسی

معرفی کتاب های بی نظیر زیست شناسی،شامل: کتاب ژنتیک بدون فرمول، کتاب 1000 نکته مفهومی زیست شناسی سال چهارم و ...

آسان ترین روش آموزش ژنتیک بدون استفاده از فرمول و کامل ترین جمع بندی مطالب زیست چهارم در کوتاهترین زمان

آخرین نظرات

ویژگی های کتاب 1000 نکته مفهومی زیست شناسی

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲ ب.ظ

  •    بررسی سؤالات کنکور سراسری سنوات اخیر حاکی از این است که اغلب تست ها و سؤالات بصورت مفهومی طراحی می شوند، به همین منظور در این مجموعه سعی گردیده این نکته مورد توجه قرار گرفته و سؤالات بصورت کاملاً مفهومی طراحی شوند.
  •   کلیه تست های این کتاب تالیفی بوده و به هیچ عنوان از تست های سایر کتب علمی و    کمک آموزشی و آزمون های سراسری (اعم از کنکور سراسری و ... ) استفاده نشده است.
  •    به منظور تشریح و موشکافی کامل مفاهیم، کلیه گزینه ها در پاسخ نامه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و علاوه بر معرفی و تشریح گزینه صحیح، علت نادرستی سایر گزینه های هر سؤال نیز توضیح داده شده است و این موضوع در تقویت قدرت ادراک و استنباط دانش آموزان نقش مؤثری دارد.
  •    اغلب سؤالات بصورت ترکیبی طراحی شده اند. (ترکیبی از  فصل های متفاوت کتاب های پایه و   پیش دانشگاهی).
  •    با عنایت به نوع طراحی سؤالات کنکور، که در آن از عبارات درست و نادرست استفاده می شود و بعضاً عین جملات کتاب مورد سؤال قرار می گیرد، در این کتاب سعی گردیده با طرح سؤالات متعدد ، توجه دانش آموزان به عبارات و جملات کلیدی کتاب معطوف گردد.
  •       کلیه نمودارهای کتاب درسی، با طرح سؤال بطور کامل تشریح و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند.
  •   اغلب تست ها بدین صورت طراحی شده اند : چند جمله عبارت زیر را به درستی (نادرستی) تکمیل می کند (نمی کند). اینگونه تست ها راه حذف گزینه را از داوطلب گرفته و در گروه تست های سخت کنکور سراسری قرار دارند.
  •    برخی از تست ها بصورت مقایسه ای و پشت سر هم طرح شده اند و یکی از مهمترین ویژگی های تست های مقایسه ای، توجه به خواندن صحیح سئوالات است و اشتباهات رایج دانش آموزان را گوشزد می کند.
  • مریم موسویان

نظرات  (۱)

کتاب بر خلاف ظاهر کوچکش خیلی برام اموزنده بود زیست خواندن را یاد گرفتم  درصد زیستم در کانون زیاد شده خیلی خیلی ... خوشحالم برای دوم و سوم کتاب ننوشتید؟ لطفا روش زیست خواندن هم یاد بدهید.نیلوفر هستم از تهران
پاسخ:
از خوشحالی شما ، من هم خرسندم. انشاا... کتاب سال سوم تا سال تحصیلی آینده آماده چاپ خواهد شد. درمورد روش زیست خوانی هم اگر فرصت شد تا هفته آینده براتون می نویسم. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">